ja känner inte kärlek längre men ja känner saknad, ett stort tomt hål det är dej som ja saknar..

NU SNACKAR JAG MED ROZ BABY :D
å hon har tydligen läst på bloggen hur flippad jag varit & vi snackar om det nu, asså shit vet inte vad jag ska göra men men okej.. Nadia berättar att på hennes prao de finns en pedofil some tunisier å nånting mer hahah skit roligt omg å någon serb som vill hitta juggar t dom hHAHAHAHAHAHAH TILL HENNE Å SOFIE :D aja iallafall inget liv jag vet.. OMG JUSTE GLÖMDE BERÄTTA HAHA, när vi va på väg till evelinas gård idag då vi gick förbi värsta gänget asså killar sen en av dom ba eej tjejer ere hemma haffle? sen vi ba kolla å gick förbi sen ni känner mig ja as garvar hela tiden sen han ba kom inte hit ni får inte sen en annan kille ba DRIV NI ÄR ALLTID VÄLKOMNA TJEJER! sen ja ba ; Nej de lugnt grabbar sådära.. sen om inte ja ser en vit fucking keps å felli efter hon ba; de sipan där borta.. hahaha ja skulle springa tbx å ba mööörda honom felli ba NEEJE å höll ifrån mej.. ahahaha sen vi ser ens inte gänget längre man hör fortf dom skrika; KOM TILLBAKA SNÄLLA..
hahahahahahahahah skit kul..

aja, chill peace out / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0