karoline komulainen <3

hahahaha ahlå dagen har vart kaos. kortfattat, igår efter att ja skrev vid halv sju vi gick ut & mötte khaled han kom t min gata, vi följde han hem vene vad. sen klockan går, vi möter lotta utanför rödan, dom hade ju lan kväll. sen iallafall bestämmer vi oss för att ta bussen hem, på bussen bestämmer vi oss för att åka längre. sen vi ser donken haha så vi går av i stavanger gatan äter våran frukost dära tar en MASSA bilder, & en MAAAAAAAAASSA som ni aldrig kommer få se hahahaha ouff katastrof. men aa sen vi åkte hem till mig, klockan blev 10 vi deckar tillsammans i min säng hahahaha, sen vi vaknar vid ETT min dans börjar två, fixar ihop mina grejer tar på mjukisar, möter gizem maria i stationen vi åker med 13:39 tåget, bästa. sen aa karro bor ju i solna (& malm) så hon tog en buss därifrån & vi tagga mot pendeln. mötte sara maria haddad & saleh dom kom t marias port vi vänta dära på maria (kasarjian), sen khaled kom.. & gud vet vad vi har gjort knas barn. kaosa på scandic, smyger in på bio ääh.. ja taggade hem vid aa typ kvart i nio , för ja & karro hjärtat mitt har sovit i ungefär två timmar, så har vart fett seg men speedad på samma gång, så nu ska snart duscha lite sånt dära fixa mig för sängen & imorn blire träning sen efter de tjejkvällen eller viby.. maria vill, & va gör ja nte för min käraste skull haha. bless
felicia


(dom flesta bilderna är driv :)

1. halv sju på morgonen, på väg t khaled
2. McDonaldssss akalla
3. jaddu
5. precis innan vi decka
7. HAHA

Kommentarer
Postat av: k

ZHAHHAHAAHAH SISTA BILDEN KLOCKREN MIN JÁG HAR HAHAH JAG SKRATTAR HÖGT OCH LJUDLIGT :D FAAN SNART SKA VI GÖRA OM DET =)

LOVE YOU BOO <3

2009-10-11 @ 22:00:09
Postat av: felli

javet bästa bebis, bästa! :)

love u to baaby <3

2009-10-12 @ 21:34:14
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0