ladies let me see ya get down low

tjena :D kom hem direkt från dansen idag, skulle ju köpa min kära jaacka idag , men de fanns inte i någon butik i stinsen idag, aa men ja visste de fanns i team sportia, men sen vi e på väg dit mami & ja , då maria säger den har stängt för dom bygger om, hon hade fixat ut cash & grejer oxå. men hon kanske åker o köper den imorn när ja e i skulan. men aa , sen vi tagga t dansen iallafall.. bäästa! me <3 blue hill . efter dansen maria & gizem tagga, min mamma kom o hämta mig, vi åkte t maxi hähä. sen när vi kom hem började plugga & grejer vene vad, städa mitt rum lite sånt dära skiit, nu snackar med maria & lyssnar på musik. slänger in dagens två låtar!

 

felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0