möte i rödan 19:45

nu snart ska jag ut & möta maria , sen vid kvart i åtta äre möte i rödan vi får se vad som händer :p men aaja har svarat på era frågor hähä, men kom ihåg att ifall de är något ni undrar över då äre bara att fråga - för oavsett såklart jag kommer svara ärligt annars oxå :) iallafall skol dagen har vart kaos men ändå chill :D för min del. de hände en sak mellan några personer & mina kompisar idag, så vi fick gå på möte vene vad. & imorgon ska vi ha möte med extra pedagog oxå haha, men jag hoppas själv att de kan lösas, så alla kan umgås med varandra haha. anyway , det är fredaaaag imorgon, guud va skönt! ska njuta haha, & kanske få lite sömn, förra helgen, vare inte vidare mycke sömn haha, :'D
bless, felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0