my very best friend


VÄLJ EN VÄN!

Skriv ner vilken vän du valde: Maria Kasarjian
Du ska svara helt ärlig när du svarar på dom här frågorna.


När träffades ni sist? hon sitter bredvid mig :'D
Har ni många minnen ihop? som in i helvete
Litar du på henne/honom? alla lägen
 Hur länge har ni känt varandra? ett år & lite till (a)
Hur ofta träffas ni? varje dag ungefär
Har ni varit utomlands tsm? nepp, men hela sverige har vi fan varit i
Har du sett honom/henne gråta? aa bebis :(
Har du sett han/hon vara riktigt arg? aa haha shiiiiiit
Vad skulle du göra om denna personen dog? vill inte ens tänka tanken, min bästavän
Har du sagt "jag älskar dig" till denna person? varje dag fan
Brukar ni skratta tsm? aa sjuk humor
Är du redo att offra ditt liv för denna personen? babygirl, she's my everything, så ja
Har du varit avundsjuk på denna personen? aa det har jag
Vad skulle du gjort utan henne/honom? gud javet inte, tjejen har gjort mig stark
Kan du tänka dig ett liv utan denna person? nej!
Bråkar ni ofta? förut haaha, nu aldrig aldrig mera
Vet du mycket om henne/honom? kan allt om henne :)
Är han/hon din bästavän? aa <3
Går ni i samma skola och bor i närheten av varann? d en tunnel mellan våran skola, fem minuter från varan
Ångrar du att du lärde känna personen? nejnej, då hade jag inte vart den ja är idag
Har ni framtidsplaner tillsammans? aa, vi ska leva med varandra till graven fan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0