nu när jag tittar på dig, ser du inte mig. du tittar förbi, som du aldrig känt mig

asså ej visst man kan inte skriva kolla? antingen kollade eller kollar nej inte ens kollar :S de låter sjukt jag svär min svenska lärare ända sen hon sa man inte kan skriva kolla för de är inte med i svenska ordboken vet inte vad har det låtit sjukt när ja säger :S asså ååh
haha ja logga in å ut på msn ja ba va betyder kolla? sen kirkou nadia doni sara idris & gullan skrev de betyder titta.. HAHAHAHAHAHAHA SÅ TRÖG MAN FÅR VA JA SVÄR.. asså man kan inte skriva kolla men man kan säga det! aa hahaha..

idag ja kmr hem från skolan sådär mamma ville snacka med mig, soc har börjat kontakta oss igen för ja röker i skolan eller inte I skolan men i tunneln å så, sen mamma hon blev ba sådär okej va ska soc göra de räcker me att läraren ringer hem? min mentor ba maria e bra i alla ämnen men hon har svårt för matte & NO, å de är dom ämnena jag HATAR från mitt hjärta, å sen soc hade kontaktat skolan oxå dom kmr va där då å då fuck dom svär.. men senare runt 5 jag möter marilyn & felli vi åker t kista handlar kläder lr felli gjorde d hahah :D sen jag såg en kille som likna en annan kille som aa okej pallar inte.. han gick upp mot tbanan i kista sen vi går upp efter å letar efter han i hela perrongen vi ser inte honom sen tåget kommer ja ba ääh vi åker ba t husby sen marilyn ba NEJ ja vägrar om inte vi drar med henne in i tåget innan dörrarna stängs hahaha sen vi åker t husby vi sitter vid bergengatan asså stationen då vi ser ngn som liknade willy HAHAHAHA asså killen va katt men d bra d inte va willy ;) iaf sen vi går t evelinas gård då evelina kmr ut sen nardos rebecka å någon till ut ( förlåt glömde namnet walla ) sen kommer ngn leila oxå chillchill :) vi går in t evelina & rebecka sen senare claudio kmr oxå hahahah.. :) å ja tagga hemmåt runt 9 tiden felli & marilyn stanna kvar.. sen tack nardos som hjälper mig med en grej snackar nu med nadia bara :) hone störd
juste, åker på söndag kanske, d beror på när passet kmr tbx ja har precis varit & fixat den, yani jag skiter i jag ska åka bajsar snett på alla andra :)

/ Kung Mary


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0