om du ser det här, läs & förstå ..

va ska jag säga, de har gått ett tag nu & efter allt jag fått höra jag släpper dig
asså baby är jag den ända som inte tyckte dåligt om dig? va hände varför blev
de såhär för? jag bryr mig inte egentligen längre, & jag vet inte heller varför jag
skriver de här för du kommer ändå inte läsa. men du trodde alltid jag var emot
dig, kunde du inte se de var äkta nånstans? var allt falskt eller..
fan de här e sjuukt & jag kommer aldrig glömma dig duvet det, men jag svär på Gud
jag ska ta mig ut från de här du tog mig in i, fucking helvete.
jag säger inte jag ångrar allt för jag gör det inte, jag har bara haft grov ångest
för att jag svek dig. det är de ända, annars ja njöt varje minut..
shit "återföreningen" häggvik, hehe kommer aldrig glömma det där
mitt hjärta gick i 180 när jag såg dig fick extra slag, åååh saknar de där.
de kommer ta sin tid & komma över.
men baby tack för allting.
- man kan sluta gilla, men man älskar alltid


/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0