OMG !!!!!

Marilyn älskling jag vet att du klarar av d här, du är skit stark tro mig du är det.. du har klarat av det ända tills nu, även fast du tänker tillbaks.. jag vet att du saknar dom gamla tiderna meen du kommer komma över allting soulie, jag ber för dig varje dag & jag älskar dig skit mycket därför kommer jag aldrig lämna dig.. älskling tack för allt, jag ska få dig må bra å du ska vara glad för det kan inte sluta med ett brustet hjärta, den ska läka å jag ska hjälpa dig baby .. <3


vill bara säga att mamma & min kusins mamma ska prata imorgon om libanon för biljetter e bara 1200 dit, så vi kanske åker över höstlovet stannar där 2½ veckor lr något :) ska bli skit roligt & det bästa är att vi åker ensamma.. yeey !

/ Kung Mary

Kommentarer
Postat av: Marilyn

habibi du finns alltid där för mig o du har funnits här hela den här jävla äckliga dramat o de som hade precis tagit slut aso 5 månader nu!!!! o de börjar bara om igen...

2009-10-17 @ 23:05:28
URL: http://kungmarilyn.blogg.se/
Postat av: maria

baby jag vet de svårt, men tänk dig för mig har de gått 10 månader.. vi kommer klara av det tillsammans jag lovar dig <3

2009-10-17 @ 23:34:15
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0