so much love you've been taken from me

sov ba en stund va skit trött sen ja å felli tagga t balkongen bara frisk luft sen direkt in igen d va skit kallt haha vi klarade inte av å stå där mer än 5 sekunder svär, ut sen in igen HAHAHA fett synd.. men aa iallafall svär den här fredagen har varit så jävla seg men ja & felli kollade på Bad Boys 2, TUUUNGT HAHAH skit rolig svär kunde inte sluta garva ;D Will smith e fett kattig i filmen ja doog omg hans muskler aså nej uff hahaha.. aja va ska man säga ja väntar på felli hone på toa just nu, sen ja vetinte va vi ska göra.. vi kanske kollar på wallander, cellisten HAHA =D dene oxå fett tung jag min bror & kusin satt å kolla på denn asså ja kollade aldrig bort ba för den vah så bra, 13 online på msn 231 offline.. vafan sover alla för de fredag? haha justja vi kanske taggar ut vid 3 om vi pallar, föör skojs skull :) tror elsa e ute hhhahah & imorgon dagen har ingen aning om hur den ser ut, skulle t kvarnbacka för kirkou ville ja skulle med, men nej sen blev det ändrade planer skulle på AIK matchen med Nadia, men sen blev d ändrade planer igen har inga cash på mig just nu så ist skulle vi hitta på ngt med Karro men så blev d ändrade planer för Karro kanske inte kan å så blablabla felli kom just tillbax från toan å hon har besämt sej för att gå på Club glamour iallafall, oh shit haha när ja jobba där d va helvete hela jag dunkade aså av musiken å ja fick sådär sykos ryck de va snorungar omringade bland mig fucking 96or som står å bah; " Tänk att vi kom in, de inte så många 96or som kommer in här" sen dom va en grupp oxå blev fett irriterad hahahaha.. ajaaa!!!
kyssar

Kung Mary


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0