sover hos veronica

shoo är hos veronica nu :) hon e inte hemma, ska sova hära hahaha. men aja ! idag sov ju hos maria vi vakna vid typ tolv-ett sådära, sen ja skulle egentligen t solna med karro & thomas för att fixa biljetter men de blev inte så, vi åkte t kusiner fira mormor och grejer stannade dära t typ sex kanske , sen de va bestämt ja skulle möta maria men fick inte för mami för hon skulle åka & jobba & ja o min bror skulle vara hemma ensamma, men sen min syster skulle t våra kusiner, så då min faster sa att ja & min bror oxå skulle komma, så nu sitter & väntar på att veronica ska komma hem hahah :D men men, smsar med henne nu! pappa kommer hem från portugal imorgon, han ringde mig & frågade vilken skostorlek jag har idag - ja hoppas han har köpt ett par till converse som ja ville ha :) vi höörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0