Svar på frågorna - Maria

Postat av: simran
Vad tycker ni om er blogg? ärligt :)

svar: haha vår blogg e tuuung ju :) men anledningen t varför vi bloggar är för vi har inget liv :)

Postat av: Marilyn
Maria.. kan du lova mig att inte träna när du har ont?

svar: baby jag kan inte lova något :( ingen kommer glömma den där dagen & förlåt ifall jag gjorde dig rädd jag visste de skulle hända men inte så grovt.. men när ja får ont tar ja d lugnt ..<3

Postat av: Nadia
gillar ni röd eller grön mat? SÅ MARIA ERU NÖJD NU HAHAHAHH

svar: jaaadu nadia... hahahahaha brunt kanske ;);) HAHAHA 

Postat av: Lara
varför är lara så tung och underbar :D? nee skoja bara vad gör ni hahahahahah <333333

svar: lara due fett underbar men due inte tung nånstans (a) hah inget ska svara klart på allt d här sen fixa mig å tagga ner t rödan :) möte bror ..<3

Postat av: Roooosiie :P <3
HAHAHH,, ojoj OTTOOOO MOOTOTOOO,, ey vi göör vääl ng på fredaag<3<3 ?

svar: spiikat baby ;D haha de va luffa runt vaah ? sådär bussresa lr vare va hahahah :D

Postat av: Sanna
Vilken är eran favorit barbie film ?:D
HAHAHA

svar: haha sanna du vet vilken (a)
HAHAHAHA

Postat av: HADDDAAAAAAAAD :p
maria, hur mår du homiee
E NI GLADA NUU TOOTTOOOOOOSAAAAAAAR:)

svar: habibi ja mår bra :)<3
aa spikat vie alltid glad med dej ;)<3

Postat av: Anonym
maria är du kär

svar: aa.. har varit d ett tag "/ men se de från den ljusa sidan, vie ba 14-15 år de kommer fler tillfällen där man får känna äkta kärlek.. & tro mig d jag känner nu är äkta.. 

Postat av: Anonym
när varu kåt sist

svar: haha danne jae kåt hela tiden ;)
HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0