svaren på frågorna till felicia

Simran - haha , jag tycker om vår blogg skit mycket, haha & vi är inte dom ända som säger det :) haha driver, men nej aa jag tycker den är bra själv haha!
Gullan - haha aa jag va det :D men de va sju på morgonen så.. saknar dig <3
Marilyn - jag har dansat när jag va mindre, både show & street, men nu dansar jag dancehall i blue hill!
Nadia - jag vet inte haha!
Lara - inget :) kom nyss hem, ska snart ut igen !
Johanna - Joo, asså jag kan inte säga att jag ångrar att jag blev vän med henne överhuvud taget, för då hade jag ljugit. hon & jag vi hade väldigt roligt tillsammans - när vi va mindre! men vi båda har växt ifrån varandra, & vi har ingen likhet alls i varandra, & jag tror definitivt inte vi kommer ens bli sams igen! både hon & jag har gjort saker mot varandra, men jag tycker att när man snackar om ens familj & hittar på rykten och grejer - där går gränsen för mig.
Roz - aa absolut älskling :)
Anonym - jag är fjorton, fyller femton 16 februari. alla får gratta mig då!
Nardos - haha, aa jag är oskuld! & det är något jag e stolt över. :) Nej jag gillar ingen just nu, det är gaaalet skönt. Kärlek tar upp så sjukt mycket tid! Aa naaardos i love u :D Jag är svensk! Eller aa 15% norsk, min farfar e norsk så min pappa e halv aa osv osv men jag räknar mig själv som svensk.
Sanna - hahahahaha! Jag brukar inte kolla på barbie tyvärr
Maria Haddad - haha på fredag, ska ja göra som varje fredag ja & mina älsklings tjejer kommer hitta på något, & twini hoppas du oxååååå kommer
Anonym - vad ska jag tycka om mig själv? Jag är en i mängden, jag tycker ingenting egentligen om jag ska vara ärlig.. & det e pga att jag har inte speciellt bra självförtroende, ska inte sitta & tycka synd om mig själv, men det är sanningen - & ja lovade ju och vara ärlig!
peace n' love to yah all!
felicia


Kommentarer
Postat av: Nadia

men ååh felli jag vill ha svar på min fråga ju :(:(:(

2009-10-15 @ 18:27:30
Postat av: maria

hahah nadia ät bajs du fick svar på din fråga =D

2009-10-15 @ 22:07:05
URL: http://feliciamaria.blogg.se/
Postat av: Juuhänna

haha jag ångrar att jag vah kompis med henne!:O

2009-10-16 @ 15:51:55
URL: http://rikemansbaarn.blogg.se/
Postat av: felli

Jadu.. inte jag, för vi hade bra tider. vi har känt varandra sen sexårs typ. Men hon & ja kommer heller aldrig bli vänner igen.

2009-10-16 @ 16:51:02
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0