touched by an angel

shooo fellaaas va händer ? :D de är fredaaag bästa!
kom nyss hem från skolan, asså heeela dagen idag vi har haft möte svär! första förmiddagen, från nio till tio , vi hade möte - sen rast , sen personerna som va inblandade fick ha möte i en timme meer till & med. sen lunch efter lunchen alla tillsammans hade möte hela eftermiddagen, så idag riktig dag, vi snackade ut om ALLT , & de va en grov lättnad, men deremot fick ja reda på en massa grejer, om en som stod mig rätt nära, en massa skit personen gått runt & sagt but you know what ? i don't give a SHIT! tror nog om du tänker efter att du är dig jag snackar om. men iallafall mötet, alla sa förlåt till varandra, & första gången det känns som att alla menade det. back to reality, kom nyss hem ska ta hand om min syster typ två timmar -.- fick reda på det IDAG. så de blev inget med tjejerna, först min syster skulle följa med oss alla, men kolla vädret. fan över min döda kropp! såå aa när ja kom hem mami va nte hemma , haddad ringde mig & så, men kanske går ut senare & tar med mig ut min syster ändå. asså vi får se, hör av mig lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0