tror ni på jordens undergång?

Asså, ja har snackat om det hära med några stycken.. Men javet fortfarande inte vad jag ska tro.. Jag vill inte tro, men kan ju ändå inte sluta fundera.. Asså en grej som är läskigt det är att Mayakalendern alltid har stämt in. Asså det dom skrivit i den för flera tusen år sen har faktist hänt. Tex. world trade center terror attacken och mer saker. Och det där med att dom tror att jorden ska gå under den 21 december 2012 stämmer in på flera olika religioner och troenden tex som mayakalendern och Iching, & kalendern tar slut just den dagen. Jag vet inte vad jag ska tro på riktigt alltså. Men jag har hört det dära från mångas munnar, men den första va nog min mamma, sen började jag snacka med mera & mera peeps, & dom flesta hade oxå hört talas om det, vi snacka om det på NO:n en gång oxå. De e knas, men man får väll hoppas på det bästa, i guess :/ de ska komma en film om allt de dära i november - här får ni trailern, spola fram till 30sk.



Felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej varför ska man tro? dom sa oxå att jorden skulle gå under 2000, och de hände inget.

2009-10-16 @ 19:49:32
Postat av: felli

Jaadu, jag vet inte :) man tror väll va man vill. men hoppas påre bästa

2009-10-17 @ 00:46:52
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0