when it started you knew this relationship was unhealthy, you broke the code never thought that you would stoop so low you got me flying solo

Vi får se om det blir torsdag jag åker, passet är klart pengarna klara allting, nu gäller det att hitta biljetter..
snackar med gina & någon skum snubbe hahah som gina bjudit in, dessutom webbar jag med henne :)
shit låter som värsta svensken men jaag har duuuuuuuschat precis & jag smsar med karro älsklingen d va längesen man såg henne & jag å julia har våra kvällar vah ;) smsa gulligt å shit hahah älskar dig barndomsvän..
aaaaja, nu ska ja avrunda här har inget & berätta.. skolan gick okej imorgon ska vi se barnhemmet på spanskan :D JUSTE HAHAH HAR FÅTT MVG PÅ MINA 2 SENASTE SPANSKA PROV :D DOM ÄNDA PROVEN VI HAFT DENNA TERMIN & plus alla läxförhör fick alla rätt :O framsteg aså..

bjuder på en bild på antonio, haha skit söt :D

/ Kung mary


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0