felicia. love the life u live, and live the life u love

Shooooooooooooooooooooooooooo :'D
det va fett längesen asså, har nt pallat skriva, veckan har vart seg men ändå galen haha, i onsdags och torsdag sov jag hos nathanya, torsdags fyllde hon ju år, det blev nt mycket sömn den kvällen, gaaalet haha! Aa sen idag gick till nicole typ precis när jag vaknat vi fixade cigg & sådär, sen vi chilla hos henne ja och hon sen tagga vi mot sollentuna mötte evin o nathanya vi tagga t akalla, kom tillbaka va med nicklas maria nathanya i 20an , sen efter d tagga t nathanya dära chillade tills nu, min karin haha! imorgon ska tagga t nathanya typ när jag vaknat, sen måste träffa stella & ömer imorn, det känns som hundra år sen haha. Jaja kommer nog skriva senare har inget speciellt för mig asså d darför ja skriver, säkert kommer nt skriva på en vecka nu haha..
Ciao !


Jag o nathanya halv sex på morgonen, nathanyas födelsedag haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :-D

2010-05-01 @ 22:54:46
URL: http://neginsadeghi.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2010-08-10 @ 13:24:58
URL: http://mynameispippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0