" du förstår exakt varför jag e lack på dig.. pappa FUCK allt du nånsin fucking sagt om mig "

Ken ring - Pappa

due soldaten som nu har fallit
förlorat barnen o levt som en alkis
e min sanning för jobbig för o höra?
som när du såg mig första gången stå o röka
fem barn o nte en enda tog du hand om
men du förstår exakt vrf jae lack på dig
pappa FUCK allt du nånsin fucking sagt om mig..

den dagen då jag kommer, öppna armarna
visa kärlek förklara alla tankarna
javet att du då förenas med din fru
om du nu får komma upp till himlen för Gud
ja tvivlar, för de sättet du har fuckat mig
o just nu så kan ja faktiskt inte tacka dig
din son skrek o ja vet att du hörde mig
nu e de försent, o ja vet att du behövde mig pappa!
/ Maria.k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0