felicia. sälen here i come...

Shoo fellas! :)
Tänkte skriva nu lite innan ja åker, kommer typ åka vid fem tiden.. Fett jobbigt! Min uppdatering går riktiigt segt haha, men jag har ingen lust alls längre.. Haha men svär ifall folk nte börjar kommentera mera, kommer jag sluta skriva. & ifall ni kommenterar, lovar jag & maria då att svara. Men vi ser ju att jaa, besökarna har gått upp och ner nu eftersom våran uppdatering går upp och ner, men fortfarande ifall varenda kotte som gick in på vår blogg slängde en kommentar det skulle bli galet med kommentarer, så vill ni vi, (jag) ska fortsätta blogga? Då kommentera!! Iallafall, igår mötte evin o damla efter plugget. Vi köpte lussebullar o energi dricka, satte oss på biblioteket ja o damla började läsa sex med mera böcker haha! jaaa... haha man måste ju få lite erfarenheter hoho. Sen iallafall maria o evin tagga t helvetet, ja & damla stack hem t damla vi va dära till typ nio, då vi rulla mot sateliten festen, förstår nte varför dom släpper in snorungar, men fortfarande de va ju dem äldre oxå dära, de va helt ok. Anyway, efter vid kvart över tolv, ja dani stella rulla till tågen, tog tåget t dani sen vi sov hos henne, vi tre satt uppe i hennes kök snackade tills sex på morgonen, sen min mami väckte mig vid tolv(?!) och sa hon skulle hämta mig för att vi åker imorn, taaagga. Hahah men ja vaknade & gick upp likaså stella vi åt & allt sååå här. Sen vid typ halv tre väckte vi dani, sen aa ja va hos henne till typ nio, då ja sen träffade duumle baby snabbt typ fem min, dom alla va hos gina, skulle oxå dit & aaallt, men va tvungen packa o allt på kvällen för ska ju till sälen vi åker fem på morgonen, WOHO! S k j u t m i g . Ja min mami mina två syskon, mammas kompis & hennes son vi alla ska dit. Ja är så trött på snö, slask, kylan - allt som har med vintern att göra, sen av alla ställen dom tog mig till SÄLEN?!?! Ja svär hade hellre åkt till afrika än sälen just nu.. Jaja, så det hära blir mitt sista inlägg tills på torsdag, sakna mig nte för mycket nu motherfuckers, vi får ses när jag kommer hem!
Ni kommer kunna nå mig 24 on my telebobo - 0767052080

Om 9 dagar så fyller ja 15, hehe ett år närmare döden.
Love


Kommentarer
Postat av: .

Du liknar Jackie Ferm (paradise hotel) mycket!

2010-02-07 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0