försöker göra låten, den som ni alla vill ha

alå, var skaja börja aså ? d vah längesen ja skrev såhär inlägg va ja gjort o sånt :b okee börjar me igår höhöh ja gick nte på idrotten orkade nte hade skit ont i hela min kropp ja ringde min moster hon kom o hämta mej direkt när ja kom upp hem vi åkte tii sjukhuset typ vid 1 .. sen ja va där tii halv 4 så kefft dom tog blodprov vene vad stoppa in nålar på min hand aså sjuka människor ville slänga dom alla i väggen höhöhö.. aja när ja kom hem duschade sönder mej direkt ja luktade sjukhus ohoh va äckliiit.. iaf, sen ja gick ut tror jag aa juste ja gick hem ti evin damla o felli va där vi chilla där såhär till halv 5 kvart i 5 sen damla o felli gick nånstans ja o evin vi tagga tii kärrdal tii hennes lillebrorsas träning.. vi va där tii kl 6 sen vi åkte tiibax tii sollentuna sen därifrån vi åkte direkt tii akalla träffa nåra o sen vi chilla o sen vi åkte tii husby fråga nte vrf -.- sen vid 8 vi tog bussen tii sollentuna mötte nicklas snacka me han såhäääära o sen ja o evin tagga hem, aså de va en tröttsam fredag dom andra va ute festa vene vad medans ja gick heem ja decka direkt -.- hor skoola! aja vie lediga på måndag då söndag aså höhöhö faaaaakkad kväll de ska bli, ikväll oxå hemos gina :D GO LÖRDAG & SÖNDAG ;)

/ maria.k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0