felicia. memories never die


Demarco - Wine pon di ting

Idag så vaknade man dåra runt klockan ett sådära av att pappa väckte än, har kollat på film, kollat på donnie brasco galen film haha, sen nu ska kolla på million dollar baby, som ja aldrig gjorde igår :)..

Juste ni vet playahead ska stängas ner, är aldrig inne på sidan ifall ja nte ska hämta gamla texter eller ta bilder något sånt kanske en gång i månaden, annars är jag aldrig inne dära. Men ändå det är lite sådär små synd, vissa vänner har ja faktist lärt känna dära, jag & karoline fick faktist kontakt igen dära, vi gick ju på samma sexårs. & sen nu är hon en av mina närmaste vänner även fast vi nte träffas lika ofta. & ja fick kontakt med Maria dära oxå innan Gizems fest 2008, så där ser man :). Iallafall, så ja gick in på min gamla gamla playahead - Flizaan. trodde ja hade glömt lösenordet men nej det va kvar, den pean hade ja innan ja lärde känna maria, evin, daniela alltså ingen, hade helt annat umgänge.. Så nu när ja kollade på bilderna kunde inte sluta garva, fan va mycke man kan förändras på 2/3 år.
Här är då lite bilder från den tiden, vissa är gamlare än andra.
Gaalet med minnen!
Fan va små vi alla va :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0