felicia.

Alåh bloggen, har sovit nu i drygt tre timmar, föör skönt! :)
Så jävla typiskt att bli sjuk nu när utegångsförbudet är helt över! Föör glad, men haha har lärt mig ett & annat nu alltså, shit vilken grov ångest, allt för den personen? Äh kasta.. Jaja :) haha, e lite såhär extra glad ja vet nte varför men aa, imorgon blir jag hemma oxå -.- sådär vila ut så kanske ja kommer på onsdag t skolan vi får se om det har blivit värre eller om det känns bra. Jag hatar den hära fucking hor snön, eller vinter överhuvud taget, hatar att gå med så mke kläder, varma fula skor, allt äckligt slask vart du än sätter foten, pass på allt sånt dära skit. Fyfan för vintern, hoppas den snart e över... Haha det blev ett onödigt inlägg haha men kände för att skriva av mig lite hähä sry, eller vadå sry. Ni älskar att läsa allt vad ja skriver ändå sooo, it doesn't matter :)
Kärlek till er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0