felicia.

Godmorgon alla haha,
Nej men ja vakna faktist för typ en timme sen. Man sover galet mke när man e sjuk, men de e så skönt för du har ändå inget att göra så sover du bort tiden, sen mår man bättre, känner sig piggare såhär. Iallafall laddade ner två filmer igår okej, första va ba allmänt sykad & så jävla tråkig kommer ej ihåg va den heter men de va med Nicole Kidman, herregud alltså. Den andra va en skräckis, Case 39, ja läste kommentarer o trodde den skulle va ''bra för att vara skräckfilm'' haha men nej skit dålig haha. Men som sagt jag är ej lättskrämd, den som hittar en skräckfilm som jag blir rädd av, haha ja kysser dens fötter haha. Men hamze ringde mig typ i slutet av filmen, sen vi snacka sådär ett bra tag hahah, från ett t typ fyra. Aa iaf, nu laddar ner wolf creek, en skräckfilm som min mamma sa till mig att kolla på den, har sett lite av den förut, men javenne varför ja nte kolla klart på den.. Iaf hon blev lixom hur ska ja säga, äcklad av att se den. Det handlar om typ tre backpackers som åker bil igenom austrailen som försöker få igån sitt bilbatteri, tur som dom har dyker Mick Tayler upp han är så hjälpsam o erbjuder sig att bogsera dem till sin verkstad några timmar därifrån accepterar de tacksamt erbjudandet. Men Mick är ingen godmodig lantis. Han är ett äkta outback-psycho som precis fått tre nya offer att utföra sina perversa fantasier på.. & grejen e min mamma o hennes kompisar har själv åkt igenom austrailen sådära med bil o darför hon tänker att det dära kunde vart vi + historien är ju såklart sant..
Aja , det blev ett låångt inlägg men min film är iaf snart klar som tur e.
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0