felicia. ångest?

ÄR TRÖÖÖÖÖTTTTT PÅÅÅÅ LIIIVEEEET, haha sajjk.
Nej men min film är så FUUUUCKING seg har typ väntat i två timmar nu den har gått 32 procent men vill ändå inte avbryta för då har 2timmar gått åt INGENTING. Gah ja blir galen, sen alla dess tankar som kommer på kvällarna bääh. Som sagt ska ej till skolan imorgon, men ska försöka åka till dani imorn & sådära, hon åker ju på fredag :( länge sen ja va med henne ''på riktigt'' typ två veckor sen hehe. Nej men åh ja blir galen, så fucking mycket ångest, så mycke känslor att ja vet nte vad ja ska göra med mig själv, slänga mig framför ett tåget? hahahahahah SAJJK. Fyfan för det dära! Va irreterande att den hära filmen ska va så fucking seg, ja vill bara slänga min data i väggen sen trampa sönder den sen typ slänge den i marken ännu en gång, så irreterad är jag. Men ja tänker ej göra det sååååå haha.
Ja börjar fundera på om ja blivit .. galen? :/
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0