felicia. back on track!

Oh daaamn..
Hahaha idag har vart riktig jävla hor irreterad dag. Haha hej föresten, börjar blogga nu igen tänkte jag, så aa bloggen e i full gång nu iallafall? Sov hos dani inatt, fyfan va ja älskar tjejen haha älskar alla er andra närmaste.. och er läsare såklart hehe. Sen imorse asså gud... Ja vill nt snacka om det, men vi dygna okej & gud om ni visste var vi var någonstans halv sex på morgonen, tro mig ni vill ej veta haha men vi kom tillbaka t dani typ vid ett / två ? Sen asså ja va så irreterad att jag kokade pga av en massa småsaker, min morsa lalala allt ba. Sen får vi höra värsta grejen, det va droppen blev så fucking irreterad att jag kokade men ändå, vi tjejer evin maria ja & dani skulle t dani ha tjejkväll, äta sådära kolla på film, & det gjorde vi oxå, men stella & gina kom oxå för vi behövde snacka med dom. Det va en rolig kväll tjejer, you make my days! & du daniela, stor stor stor kärlek till dig syster.
& föresten.. Det hära med att höra av sig hehe folk hela tiden som klagar på att jag ej hör av mig längre, vilket ja nte kan säga emot för på ett sett vet jag att det e sant, men förlåt förlåt ja orkar bara nte smsa, om ni hade haft min mobil, hade ni förstått. Men nej ingen ursäkt, my bad! Ska verkligen försöka bli bättre på det. & ta igen kontakten med alla sötnosar jag tappat den med. Aja ska typ sova nu e galet trött vi får se.
Peace fellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0