felicia. bloggpaus

Sho bloggen haha, dem senaste dagarna har vart sååhär knas, har nte pallat eller hunnit skriva hah (ursäkt..) nej men har nte orkat, sry haha. Så nu för att typ tare lugnt sådära ska ta bloggpaus, men börjar skriva kanske om några dagar, då allt blivit bra, förhoppningsvis... Aja, men ja kommer börja skriva kanske om några dagar som jag sa, & då skriver jag en maassa, men nu ska ja ut & möta dani & maria i guess. Är det något, så vet ni var ni når mig :) min telebobo,
Love


Saker förändras hela tiden, ett steg fel kan allt va förstört.
Människor man älskar lämnar än alltid,
vännerna sviker,
men vad som än händer ska man aldrig tappa hoppet,
ta dag för dag, gud ger & gud tar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0