felicia. bloggtorka

Ursäkta för gaaalet dålig uppdatering, men aa dem senaste dagarna har vart med dani fullt ut, men idag ha vi alla tjejer vart hemma för att tare lugnt & sova ut för att sen träffas imorgon. har ju dygnat dem senaste dagarna, min sömn e katastrof kan ja ju säga haha, kollar på film hela nätterna o morgonarna, sen går ut vid typ elva, så aa ska ut vid elva idag möta maria, hon o dani ska byta piercing sen när vi va hos dani senaste bestämde vi ha riktig tjejdag, äta fika bio kanske något sånt :) mycket trevligt hahaha! Sov till fem/sex idag sen somnade fem inatt, och hela dagen innan hade dygnat.. Det har vart riktig film dag ida för mig har kollat på Into the blue, August Rush, From hell, sen snart ska kolla på stomp the yard som faraz rekomenderade åt mig. Så aa, eller så kanske det blir wallander hähä vi får se :D
Kanske skriver innan ja tagga ur eller efter filmen, ja vet inte har fått riktig blogg torka, ursäkta mig peeps, skärpning!


ja typ en sek sen, haha katastrof


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0