felicia. det är bara så synd


På riktigt ja trodde nte att en människa kunde vara så falsk, någon som man trodde man kände ut & in bara vände ryggen & stack. Av alla människor trodde jag faktist att du skulle stanna kvar, att du aldrig skulle svika mig, jag litade på dig upp till 110%. Allt vi har gått igenom? Jag släppte in dig i mitt liv, du va alltid välkommen hos mig, du va en del av min familj. Trots allt så kan jag inte sluta tycka synd om dig.. För en sån uppväxt som du gått igenom är nte lätt, jag förstår dig. Men människa kolla vad du håller på att göra med dig själv? Du förstör dig! För din egna skull önskar jag att du lär dig av dina misstag denna gång, och hittar någon som kan hjälpa dig på rätt spår igen, för du e på väg mot helt fel håll. Om du läser detta inlägg, så hoppas jag att du förstår att det är till dig ja skriver till för vill ej nämna några namn, det vore bara onödigt. Ja hoppas bara att du tar åt dig av vad jag skriver, för även allt vad som har hänt, jag kommer aldrig mer bli vän med dig, kommer aldrig mera vända mig emot dig längre. Men vi har ett förflutet, trots allt jag känner den riktiga du, & du är inte såhära. Så för din egna skull, ryck upp dig människa, för tro mig i slutändan är det du som kommer stå helt ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0