felicia. friendship never ends.

Whatz up, :)
haha, har nte pallat skriva föräns nu. Idag åt jag, anna, dani, stella & min mamma mat haha på nya ''pubben'' vid sollentuna centrum, dom e galet sega dära iallafall, sen vi tjejer tog lite frisk luft höhö ett tag sen efter ett tag vi gick tillbaka sådära, till anna & min mamma, sen när vi skulle tagga sådära klockan åtta, då ja krigade för att få va ute, ja ba en timme sådära, men ja fick va ute t halv elva haha, det är en början av mitt utegångsförbud! På måndag släpps det typ helt, then i'm free.. Så nu ska ligga låg profil, spendera mer tid hemma än förut, sen ta tag i plugget haha, bara man vill så går det! Sen idag har lättat mitt hjärta lite, berättade för mamma en sak som ja velat göra ett tag, som såklart gjorde henne besviken, men hon visste redan, så det va lugnt sådära. Känns bra iallafall! Aa iallafall ska typ kolla på million dollar baby nu, om ja paallar klockan e halv tre, e galet trött. Så kanske sover, vi får se..


Gizem, evin, roz & jag.
haha bilden e knas. but,, memories never die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0