felicia. lördag

Alåh peeps :)
sitter hära i tjocktröja & mjukis, veronica har typ nyss taggat hem.. Inatt som sagt veronica sov hos mig, från att hon kom till mig vid typ åtta till klockan tolv vi satt uppe och bara snackade. Sen så gick vi upp t mitt rum, kollade vi på den dära filmen step brothers, den va föör torr.. ja somna typ i början av filmen enligt veronica, vakna kanske runt tolv - halv ett ? Då kollade vi klart påen, sen satte vi på a walk to remember som ja hade laddat ner, den filmen va såhär sööööööt. Skit fin film :). Men aa tror att min halsfluss börjar komma tillbaka ''/ - inte bra. Men ikväll ska ja mamma, danielas mamma & dani äta middag, tydligen kommer stella oxå komma :) men aa, tror nog ja ska rulla mot duschen nu, håller på att ladda ner million dollar baby så ska låta datan vara,
laaater fellas.


en sliten felicia precis innan vi satte på filmen igår.


Kommentarer
Postat av: jojo

hallå bilderna & kameran du lovade!!

2010-01-23 @ 23:28:17
Postat av: Maria

ah ta de lugnt chilla med livet asso :p

2010-01-24 @ 00:08:30
URL: http://feliciamaria.blogg.se/
Postat av: jojo

hahahaha man vill ju se nya bilder asså

2010-01-24 @ 11:19:22
Postat av: rebecka

super fin blogg du har :)

2010-02-22 @ 23:15:52
URL: http://rebeckaengvalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0