felicia. nyvaken

Hahaha eeller aa nyvaken & nyvaken vakna för en kort stund sen iaf, eller vakna typ först fyra sådära, evin ringer mig.. Sen ja somnar om, vaknar vid fem sen aa nu har vart vaken en halvtimme legat i sängen o kollat klart på wallander på min data som ja somna till imorse haha somna ju vid tio, skulle kolla på blood in blood out, typ tre timmar lång o feeeeeeeeett seg aså skit tråkig haha not my taste, sry!! Iallafall, evin ringde mig bad mig komma till dani men ja mådde fööör illa fyfan, tog medicin sen gick upp på rummet sov igen asså fyfan, men ja kanske funderar på att rulla mot rödan senare ikv iaf, de e trots allt fredag.. Såå, maybe baby! Aja ska typ duscha nu, känner mig fett smutsig haha vene varför, :s bye bye!



Chris Brown - Take you down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0