felicia. så jävla trött finns ej ord

Ja asså vill ju bara säga jag har inte sovit ett skit, nu sitte hamze och ger mig filmtips som vanligt. Aa men vid tolv åker t stan möter upp maria cristian & ros(dalen)? Maria åkte o träffa han vid nio ja kom vid tolv fan haha, aa sjuka gamla vanliga cristian haha & fortf lika trög. Iaf, vid typ två vi tagga, vi åkte t donken & hon o jag va heeelt slut, tjejen har vart vaken nu 48 timmar + , asså två dygn. Ja har bara vart vaken ett dygn 24 +. Är galet trött, vi satt på donken åt chilla sådära sen bussen direkt, i början ligger lutad o vilar sådära, sen maria går av i sollentuna station, det är en station till mig hus. Jag bor i gränsen mellan akalla / sollentuna, men fortfarande 191. Så aa under den lilla biten till mig i bussen, somnar jag. & när ja vaknar upp så är ja typ i Rinkeby, vakna precis när bussen starta igång igen, så helt plötsligt va i Tensta ja ba aha. Hoppa på nästa buss hem haha, & busskort har ju gått ut och allt shit, ja ba hur fan ska ja komma på bussen. Men det funkade bra nu e hemma fyfan va skönt, så ska ladda ner en film nu, sen sova & kolla på filmen senare inatt kanske när ja vaknar om inte imorgon.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0