felicia. streptokocker .. ?

Hej alla älskade läsare!
Idag har ja ju vart hemma från skolan, för vi misstänkte att ja hade - halsfluss igen. Mitt imunförsvar är nte bra kan ja ju säga, kunde va sjuk i veckor i halsfluss när ja va mindre, sen bli frisk & bli smittade igen, det va omöjligt! Sen aa nu hade ju streptokocker på jullovet, fick det på jullafton och skulle ta tre tabletter per dag i två veckor. Sen nu har det kommit tillbaka, så ja hade tid tio över ett, mamma väcker mig & ja & mamma åkte in till Löwet i upplandsväsby. Läkaren kände på mina halsmandlar, direkt hon ba aa ja känner, det är halsfluss, hon kollade i min mun hon ba aa det är rött, fick ta sprutor och allting, sen dom ba nej det är ett virus. Ja blev chockad för va nästan säker på att det va halsfluss - men ja hade ju nte ätit upp hela min kur förra gången så för en vecka sen började känna det igen i min hals, så då tog ja dom dära tabletterna och det blev bättre, så ja e rädd för att ja har streptokocker men att det inte syns på resultatet för ja har tagit tabletterna, så att det blir bättre för stunden, + det va bara tre kvar. & streptokocker måste du ju ha tabletter för att bli frisk, det går ju nte över av sig själv. Så aa fick ta ännu en spruta för att kolla om ja hade körtel feber -.- så dom skrev ut ett recept till mig, men ja ska ta ut när det blir värre. Men ja hoppas att jag ska få operera bort mina jävla halsmandlar som min pappa, så ja slipper det dära jävla tabletterna, så ja slipper va sjuk. Så aa nu har precis ätit o sådära vill bara soooova hade skit dålig sömn inatt, usch det va hemskt. Men ska ta och ladda ner en film tror ja :)
hör av mig snart!

gaaamal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0