felicia. the blind side

Haha haloj bloggen :D i'm back on track, dygnat inatt oxå. Eller aså inte av vilja, men är inte trött. Inte ett dugg, skulle precis försöka sova sådära la datan i väntaläge ja ba fuck this shit, tog tillbaka min kära data. Det e så jävla ljust ute, men kanske ska försöka sova iallafall .. Men då vet jag när ja vaknar, det är ej roligt.. Då missar man hela jävla dan men aa anyway. :D Maria taggade nyss ut ur datan, hon ska träffa en speciell person om kanske en timme haha. Så nu e hon rädd om hennes mamma vaknar o ser henne vid datan, så aa. Har sett the blind side nu, tuung film haha :D skit gulligt budskap asså, rekomenderas! Haha hamze rekomenderade den till mig, visste ej killen hade smak på filmer alltså, men den va gaaalen :D Aja nu ska jag göra uppdrag två att försöka få felicia att sova. Vi hörs älsklingar när jag vaknar... Om jag vaknar!


Jag typ en minut sen.. Haha de bra , bjuda på sig själv..
Aja godnatt peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0