felicia. trust...



Det känns så onödigt att behöva välja sida. Ni båda betyder skit mycket för mig. Det känns så onödigt att förlora en syster för en massa skit. Det finns två sak ja hatar, det är skit snack & lögnare. Jag kallar nte någon av er lögnare, för jag känner er båda, & i mina ögon så är ingen av er det. Men jag anser inte heller att jag har fel, för det va trots allt inte jag som snackade om någon av er, jag skiter fullständigt i vad som sas i det dära rummet, bara att man ens nämnde mitt namn & snackade om mig på ett negativt sett & nte berättade för mig att ni snackade om mig, gör så att ja har rätt att reagera som jag gjorde. Jag kanske skulle ha frågat först ifall det va sant istället för att hoppa på direkt, men det blev för mke, för du är som en syster för mig, du är en av dom som står närmast min hjärta just nu, darför blev ja så fucking irreterad. Men om du tycker att det är bättre att gå skilda vägar, då gör vi det. Men ja vill nte heller behöva gå runt och ha ångest för igår så darför vill jag bara berätta att hur illa allt det hära är eller kanske blir så älskar jag dig, ja har spenderat nästan drygt varje dag med med dig i ett år, ja har vart med dig både i skratt, tårar, dåliga dagar, bra dagar. Vi har misshandlat varandra för vi vart så irreterade på varandra, men hur mke skit vi än gett varandra, så kommer du alltid ha en speciell plats hos mig, you know i'm always here for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0