felicia. utegångsförbud på "obestämd framtid"

Sho det har fortfarande vart lite sådära med uppdateringen, men nu har ja ett skäl haha. Har grovaste utegångsförbudet hahah.. Från början va det stenhårt - ingen data, ingen mobil, direkt hem efter skolan. & har jag något val? Dem låser polislåset & kommer och hämtar mig från plugget? Jaja.. På riktigt ja känner mig fett dum för det jag gjorde, så jävla onödigt & ångrar mig så fking mycket. & som alla andra säger, ja har fritid, får göra det mesta för mina päron, ändå fortsätter jag göra dom besvikna, my bad.. Men alltså aa gjort e gjort, men som sagt.. Måste börja lära mig vad som e rätt & fel. Aja, använder min systers mobil o får ha datan för ska ladda ner film & sådära, sen ska plugga lite oxå hähä :) men fortfarande stenhård med utegångsförbud på ''obestämd framtid" haha såååhäär synd..
Peace


låten e gammal men den e gaalen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0