hamnade på hem lärde mig om stolthet lärde mig nåt om respekt som folk inte vet

jag tittar ner på gamla bilder tårar ba rinner, kan inte fatta varför polarna försvinner. nåra drog till himlen nåra tog kanyl, en annan är på rymmen och jag såg han nyss på efterlyst. mamma skäms över sonen sin som knarkar, tills överdosen kommer han ligger där med sladdar. till sjukhuset går hon mamma hon är trogen, till sonen som hon burit genom år och genom blod men det är ett stort krig vi  alla måste fajtas i. den ända chansen blir ta över någon annans liv, men innan det händer va berädd att göra fängelse tro inte att det är så lätt att ligga där i cellen. till bröder som sitter nu på tolv år i kumla, till horsharna som ligger där på torget ska jag sjunga. öppna upp min lunga berätta om mitt liv, för gatubarn är nåt som inte jag ville bli.

/ Maria.k - dör för Ken Ring's låtar .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0