hur kan man njuta av att leva för att punda?

jag såg en liten ängel flyga igår, hon stod på tå sträckte upp sig mot de blå. hon var en vän som jag känt i många år, jag kommer ihåg henne då vad fan har hänt med hennes hår? påsar under ögonen hon ser ba trött ut, gått ner i vikt shit benen bara sticker ut. vart ska hon gå ikväll, vem ska hon sova med? hon hade slutat, jag svär hon hade lovat mig. nu tar hon sprutan tills ögonen blundar, hur kan man njuta av att leva för att punda? Lilla gumman jag ser att du mår dåligt, vill glömma problem så du vänder dig till horset. Du var död när du koka första skeden, ville inte skämmas så du satte den i benet. tyvärr så har vi redan förlorat dig, ängeln jag svär jag ropar in nästa tjej.

/ Maria.k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0