människor är rädda för att se verkligheten

drogerna är de ända som styr planeten, människor är rädda för att se verkligheten. jag känner de, de bränner mig jag glömmer de och tänder dig fly från de riktiga vad som än händer mig. droger i 100 olika sorter, hur många flödrar just nu på keffa soffer. vi är som råtter, fett jävla smutsiga inlåsta i burar för folket är vi lustiga. knark, de det jag har levt på att sälja. låt mig knyta en 5:a kom igen snälla. från hektot till kilot 100  pack med "E" måste tjäna cash men öppna ögonen och se för, knark de blir till pengar när du pundar. knark, de är de som dödar våra ungar. knark, de är de som styr hela klotet. knark, de är de största hotet. ey yo, polarna försvinner snabbt i drog träsket testet för att bli förorts esset, hektot för tre & fem, beknare för sex lax. två & fem snabbt klipper kilo weed med sax. 100 "E" för sex & fem, jag måste hämta beknar dom för 200 styck utan ränta ut med mina pengar polarna får bira, jag tjänar cash när ditt gäng köper syra

/ Maria.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0