maria.k

igår de va rikti knas dag vill nte snacka om igår, ja va sur dåå oxå men iaf vi åt hos danni å så aa som felli sa vi satte på filmen okej ALLA decka, sen vi vaknar halv 8 inte 8 felli för vi va i stationen 19.52 när vi missa tåget -.- iaf vi skulle ta 22 tåget sen  vi står på perrongen inte inne eftersom 2 pedofiler satt å kolla på mig å felli sen nickade åt varan vene vad som om dom hade tänkt å ta oss lr ngt.. sen när vi står ute de kmr 2 sykopater, sykopat nr 1 går förbi oss å ba knulla dej lalallalalalaa ja ba weii sen felli dör av garv sen den andra sykopaten kommer och ni vet där de står när tåget går på perrongen den där grejen där uppe, sykopat  nr 2 tar pistol laddar å skjuter där asso vene trodde mitt hjärta skulle hoppa ut asso att dom skulle skjuta mot oss.. de vaah låssas pistol btw men de va såna där fett hårda skott asso dom gör skit ont, sen dom stog å kolla på oss hela tiden SKIT LÄSKIT HAHAHAHAHAHHA .. vi kmr fram tii sollentuna ja lägger största rushen till malmvägen å felli till bussarna ja kmr till gräsmattan kände mig fett säker där för min brorsas kompisar stog ungefär mitten av gräsmattan åå några utanför mitten :)
aja, idag vet inte ska kanske till daniela.. Å EVIN MIN ÄLSKLING KOMMER HEM IDAG OMGOMG ÄLSKLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING HAR FUCKIGN SAKNAT DIIG. VI SKA STÅ UTANFÖLR DIN PORT ÅÅ VÄNTA PÅ DIG I LOVE YOU<33333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0