maria.k

de har varit knas dagar aså, åå ja för att palla mer tar tabletter sheeeeeeeeet fuck tabletterna ... iaf åkte tii danni i förrigår halv 1 på natten tog taxi dit för lite grejer hade hänt sen ja va vaken sov ingenting nästa dag evin kmr dit vi taggar tii centrum knas händer där oxå som fucking vanligt, sen jag å danni taggar hem tii henne vi gjorde eeeen dum grej asso ångrar de nu de vaah elakt... men aah, du vet vem due de vah inte meningen vi tänkte inte..
iaf asso knulla 2010 mamma och pappa faan, ASSO RIKTI SYKÅÅÅS FLIPP FUCKKING AWLYGSFSYKYGLSY<LZYDGFL<SYOFYOSIAUOIYFOSY

sen vaere folk dom ska ringa lr smsa mig aah gillaru fortf cristian, aha aa fett synd min kompis dör för han.. laak säg inte de tii mig cp skadadee handikapper knulla era spööken -.- era bananer :) HAHAH ÅÅÅÅÅÅ SKIT SKARRIIIT BANAN HAHAHAHAHAHAHAH
aja peeeace , danni on her way here :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-01-09 @ 11:29:49
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0