maria.k

hejsan svejsan tjollahoppsansaaa :D aa vill ni veta hur min nyår vaa ? perfekt perfekt hihihihi, iaf när nyår hade varit fortf den 1 januari 2010 vid 7 tiden smsa cristian meej å bad mej komma tii stan han ba mår fett dålit vene vad okej ja blev såhär rädd tog 09.24 tåget ja kimr fram han å ros baah vi har tråkigt asso seriöst de där vah grovt onödigt mn vi tagga ti ... vene vart vi va HAHAHAH å ros somna påå ngn bänk lr soffa såhär inomhus å ja försökte oxå sova men cristian satt å peta på mej så neeejnejnej de gick inte sen kom felli vid 12 tiden å javene va vi gjorde, cristian skulle tii akalla ros tagga hem å decka direkt ja åå felli tar oxå akalla tåget för att åka från kista tii sollentuna, sen vi glömmer hoppa av vi baah äh skitsamma vi åker vidare tii akalla okej vi gör de vi tar 514 vi ska tii donken asso stanna i häggvik södra men horunge busschaffören stängde dörrarna på mig åå felli hann hoppa av så han körde mig till jä'rvafitt horunge staden där minst 40-50 bussar vaah felli å hennes pappa kör efter bussen å hämta upp mig. skit gulligt tack ! sen vii åt ja kom hem vid 3 decka direkt vakna vid 12 av att ros hade smsat senast kollar smsen typ 15 st daniela hade skickat 3 felli 2 ros 1 å sen måånga fler dom spamma sönder mig ååå ville ja skulle vakna, knulla dom andra har inte sovit från 11 igår kväll ee vaken nu ska se barcelona - villarreal matchen häära hos ... aah privat. efter matchen ska möta upp simon snacka me han, i neeeeed help !!!!!! men tror inte hane rätt person IALLAFALL HAHAHAH... imorgon ska ja som vanligt tii vårberg tjääna såhär cash asso städa hos min bror åå så :) sen måndag vi ska byta stav ja åå daniela asso tungpiercingen..

MÄNNISKOR IDAG FÄRGADE DANIELA MITT HÅR TILL BLONT Hahahahahahhaahahahahahhaha
KNULLA ER ALLA INNAN JAG GÖR FUCK THE WORLD INGEN DÖR OSKULD LIVET KNULLAR VÅRA MAMMOR PAPPOR OCH OSS ALLA :D YEEEEEEEEAH MOTHER FUCKERS PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0