maria.k


älskling, ja börja me att säga tack du är mitt ljus över
dagen du är mitt lugn varje natt, du är min livsglädje du är min medicin
due min å jae din due hela mitt fucking liv
du är en ängel ena halvan av min kropp du är den bästa killen ja nånsin kunnat fått
due den ja allti önskat att ja har haft due min styrka att överleva du ger mej inre kraft
hoppas att du känner som ja att vara vänner va bra men tillsammans är underbart
om due en dröm så låt mig sova då, ja tror d e d bästa för oss båda två
om ja skulle dö så är du rosen på min kista skulle hålla den vid liv skulle aldri låta den vissna
jag ber om ursäkt om du tkr ja hackat på dej ibland ja lovar i mitt hjärta så ståre massa lågor i brand
och de är lågorna som brinner för de du ger du tror du vet va ja känner men ja känner så mycke mer
du kanske tror ja svarar men ja lovar de är sant utan dej brevi mej baby så tappar ja min balans
due glöden som brinner due allt som ja ber om, om våra barn ska bli ti sanning så längtar ja tills ja får se dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0