maria.k

har nte orkat skriva har ens nte lust å göra de, är skit irriterad och har varit de fett länge.. till er horungar som ringer och driver med mig, vänta bara när jag får fast er, era fittor.. och sen till er som jiddrar som inte känner mig vänta bara ni oxå.. har redan sagt min adress å allt var ja bor till dig som leker kung vet inte vad kom bara jag väntar på dig walla du e skit mobbad å sen du deen här andra som leker du snackar inte me dom som håller på med skit DU E OXÅ SKIT MOBABD HAHAHAH NI ALLAÄR MOBBADE KMR JAGA ER Å JA SLUTAR INTE FÖRENS JA FÅTT FAST ER, ERA HORUNGAR.. sen tack till hamze oxå för vissa grejer, sen förlåt till han för vissa grejer haha knas men de löser sej.. aja iaf, idag ja evin gina å damla åkte tii akalla träffa adel vi va där 10 min vi tog bussen tbx direkt asso så fort vi kom fram ti akalla mina fötter blev is, skulle smsa hamze när ja kom fram men ja gjorde inte de mina fingrar va oxå is hade dom i fickan hela tiden han blev suur å aaaaaaa ASSO FETT IRRITERAAAAD JÄVLA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR VÄRLD .. djupt in i alla äckliga falska horungar nivet vikka nie sug kuk och när ni insett allting kom inte tibax, ja kastar er så som ja fick er smuuutsig ! nie smuts, fett synd viket liv ni lever ja förstår dom andra när dom säger umgås inte me dom ASSO HAHAHAHAHAH NI HAR SÅ TRÅKIT LIV, OCH JAG MED ÄR SÅ TRÖTT PÅ LIVET HEJDÅ KNULLA ERA MAMMOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0