maria.k

jag har träffat vackra personer men ingen som dig due vacker som få due underbar för mig första gången vi sågs vare kärlek direkt du vann mitt hjärta du vah perfekt du har beteendet utseendet de vackraste leendet som man kan ha på denna jord due ngn speciell tro mina ord due en väldigt vacker person ska inte ljuga förey men ja ska va ärlig ja vill känna din närhet ja behöver din kärlek due så mysiig så mjuk åå så len due min alldeles egna ögonsten en sann önskan jag blir din ja vill känna din kropp emot min när ja nte har dej här känner ja mej bortappad men i mina ögon kommer du alltid åå vara vackrast. snälla förlåt mig ja har gjort bort mig va skaja göra för att gottgöra dig? jag önska ja kunde spola tillbaka tiden för ja vill inte vara den som gör dig besviken, en kärlek som denna ja har aldrig sett dig sviken varför sluta snacka misstaget var litet ja väntar allt bra för länge ja har tagit dag för dag men allt går åt helvete för ett misstag jag kan inte säga ngt mer än förlåt åå ja ångra mig som fan efteråt om du lyssnar på texten å tänka på va ja säger du kom från himmelen du kom som en ängel nu äru här på jorden fast utan vingar ja tänker inte lämna dig aldrig försvinna om du inte fatta texten tyckte den vah skit då borde du lyssna om åå trycka på repeat. okej ja gjorde bort mig ja fatta de direkt åå de e därför ja ber om ursäkt ja vet att du tar illa upp näre gäller sån men de va inte jag de va bara en front snälla tro mig ja ska inte ljuga från åå me nu på min mamma ja slutar ja vet inte hur ja ska få dig förstå ja vet inte heller hur de ska bli vi två varje gång ja träffar dig känns de i hela kroppen men en sak e säkert ja ger inte upp hoppet för due allt ja nånsin velat ha me andra ord due helt underbar ge mig en chans vi kan försöka igen för ja vill inte bara ha dig som vän du har mitt nummer om du vill snacka sen, ring mig den dagen ja får kalla dig för pojkvän...


Kommentarer
Postat av: Kathy

::O:O:O aboo

2010-01-05 @ 13:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0