maria.k

hejsan hoppsan tjallerallera när tomten kom så var de bara massa snö kvar :O asso rikti ångest faaan TRÖTT PÅ LIVET? YES. DRÄNKA DIG SJ NÄRU BADAR? YES. HÄNGA DIG SJ? YES. SÅ MYCKE ÅNGEST? YEEEEEEEEES.
aja ja gick ut i balkongen sen gina som har sin balkong flera hundra mil ifrån min (6porter ifrån) stog oxå där sen hon vinka skrek ja med hahah asen en kvinna i vit jacka kolla åt alla håll vem de va haha mnu ska ja överdriva hon börja springa sen en rånare sprang efter ehenne :) neej så vare inte,  jag å felli ska bada exakt kl 8 HAHAHHAHA hon ska bada hos sig såkalrt yani ja ska smsa å så me henne, sen kl 10 ska duscha rent å så 11 ska fixa mig 12 ska va i stan, haha så ser min morgon ut, ska dygna å sen byta stav till piercingen sen vi får se va ja gör ;D

peace motherfuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0