maria.k - ifall du läst d här, kommentera det så jag vet

snart hare gått ett år sen de va du & jag, hoppas du kmr ihåg datumet - för de gjorde du då...

bebii de finns ingen som du, due speciell & ja fassna för dig.. jag säger bara som de e, due den första ja känt såhär för fuck resten jag behöver nte dom, ja behöver dig aså javene va ja ska säga. du har gett mig en känsla som ingen människa på den här värld kan beskriva, jag svär på gud due så fin. hade ingen aning om hur det va att på riktigt vara riktigt jävla fucking kär, och om det nånsin tar slut i samma sekund som mitt liv ee över, jag har varit nära förut. så jae inte rädd att se det vi kallar döden men att förlora dig det är något jag aldrig någonsin kan tänka mig klara av, för ett liv utan dig så har ja redan lagt mig i min egen grav.. jag fassna för dig första gången jag hörde folk nämna ditt namn, shiit att det kunde gå såhär långt.. jag börja tänka på allt vi gjort, detta år som vi haft tsm alla våra minnen all vår lycka å alla dom här dagar. titta på mig nu jag sitter här och ber att du ska stanna tills den dagen då de är dags för mig att på nåt sett försvinna ner, jag visste från början att du är så stark.. jag vet att det är mitt fel - skyll på mig, låt oss aldrig kolla tillbaks igen för det är så svårt för båda två.. jag vet att du saknar din pappa, o jag vet faktiskt exakt hur det känns, att bara sitta o vänta på den dagen då ens föräldrar kanske kommer tillbaks hem..
jag vet att de är försent, men baby jag älskar dig mer än vad någon annan har kunnat göra de & under de här året har jag bara önskat för en andra chans, jag vet att det är svårt.. men jag lovar, lita på mig att jag aldrig mer kommer att svika dig !
9februari'09, känns som igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0