felicia. ångest..

Sho, skolan har vart bajs tråkig idag, har typ chillat runt i hela skolan inte gjort ett piss, lite drama sådära hände, men va e vittra utan drama haha. Anyway alla åttor åkte till rudbeck på eftermiddagen, inte sugen någonstans att börja dära... Efter skolan ännu mer drama, fast denna gång med familjen, så tagga hem!! Sov tills sju, haha ja e sjuk okej, mami väcker mig, hon lägger sig bredvid mig hon ba vakna lala, ja ba hur mke e klockan hon ba fem i sju, ja ba aa okej.. kan nte ja få stanna hemma idag, hon ba vaah? ja smsar maria , ja ba ta med min mobil t skolan idag vene vad, sen stella oxå. asså ja mår nte bra sen ja kollar klockan det va kväll haha allvarligt ja typ sov när ja smsa dom asså, ja vene ja e helt ute o cyklar, fan helt jävla borta. Aja läser boken snabba cash, men nu ska ta och RÖKA fuck vad röksugen jag är.. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0