felicia. bäh

Hur kunde jag lita på dig? Hur kunde jag låta det gå så långt så att jag sitter o skriver en text om dig? Jag litade på dig, jag lyssnade på vad du hade och säga, jag lät mig själv börja få känslor för dig? Jag förstår faktist själv nt varför. Nu ser jag vilken äcklig person du är, vilken lögnare du är, vilken patetisk snorunge du är, du är precis som alla andra. Allt började som en rolig grej, jag kommer ihåg vilken ångest ja hade efter, jag frågade mig själv va har jag gjort? Men jag lät det fortsätta. Ju längre tid som gick, desto mer började ja känna för dig, du fick mig att glömma. Haha, egentligen garvar jag åt mig själv att ja sitter o skriver om dig haha, men jag måste få ut det. Folk förstår inte hur jag kunde känna något för dig, jag kunde aldrig se mig med dig av alla människor, innan va du ingen för mig? Men kolla hur det kan gå, på två månader kan allting förändras, precis allt. Men du har ändå lärt mig vissa saker, tro mig du har. Du har hjälpt mig inse saker, du har hjälpt mig glömma, du har ändå fått mig att må bra dom flesta stunderna. Men det dära är ingenting, det hära va en lek som slutade med känslor. & alla ord som du sa till mig, det finns ingen sanning i det hela och det vet jag nu? Ja önskar bara att någon hade berättat det dära för mig innan. Jag tackar gud för mina underbara vänner, som finns för mig, som ser o hör saker som jag inte gör. Jag hörde bullshit överallt, jag lyssnade o visst tog ja åt mig, men innerst inne hoppades jag på att det bara va skitsnack, så jag fortsatte stå vid din sida, inte föräns nu två månader senare så har jag insett vilken person du är, och det är ingen person jag vill ha mitt liv överhuvud taget, du är en äcklig person, du är falsk rakt igenom, hoppas bara att någon dag du mognar, för jag tror inte själv att du inser vilken patetisk människa du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0