felicia. fredag/lördag

tjena bloggen :)
nu funderar ja evin och maria på att göra en ny blogg - tillsammans :) va tycker ni om det? tror ni det skulle bli bra? :D . anyway, ska berätta lite om gårdagen, skolan as usual sen som ni flesta vet, hade jag utegångsförbud? Så min mami sa åt mig att komma hem vid tre?! Vi slutade två dåra, men ja hade ingen lektion efter lunchen så jag taggade runt halv tolv därifrån. Mötte adel maria, sen tagga adel. 
Så vi chilla runt i centrum sen kom evin. Så efter en stund ja evin o maria gick till stationen för att träffa adel & nabil :) sen efter ett braaa tag gick vi till cristian's jävla källare, riktig ångest hahah. evin satt o irretera hans storebror axel upp t max, sen när vi skulle gå han fcking jaga henne med järn rör haha, ja trodde aldrig ja skulle gå dit igen... Men det gjorde jag -.- evin tagga t stan för att möta sin syster, o klockan hade tickat halv fyra, ja va chockad min morsa hade inte ringt mig.. sen hade man ingen täckning i källaren, så va skit rädd gå dit ifall min morsa skulle ringa, men ääääh kör bara ja gick dit iallafall, men lyckligvis hade jag täckning där jag satt & min morsa ringde aldrig mig, ja blev chockad för varje minut som gick haha! cristian o maria stod utanför källaren o snacka i kanske en och en halv timme? medans jag o axel satt inne i källaren..... vid halv fem tagga till evin, vi chilla dära sen vi gick t maria där ringde min pappa o sa ja får va ute t tio, hoppade av lycka haha för hade nyss utegångsförbud.. o senare mot centrum, där vi ba luffa som vanligt. Vid åtta mötte vi adel, ännu en gång som aa va rätt .. packad ? o det tog ett bra tag tills vi gick därifrån, rulla mot rödan ingen va dära, så sen gick ja evin miriam damla o naim till elsa o dära vare knas, vid elva så gick jag hem :) det va min dag i stort sett. Nu har duschat klätt på mig lite sådär, klippt mitt hår hahahaha, blev galen på det slitna, mitt hår asså ingen rör det förutom jag själv, så nu sket i klippte det, & nu tycker mitt hår e fett kort :( ångest fan... ska städa mitt rum sen ska rulla ut möta evin. Smell y'all later :)



bild 1 - från igår när ja kom hem, deckad!
bild 2 - tagen nyss - mitt hår nu efter jag klippt det :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0