felicia. u wanna be cool? stay in school

alow, nu sitter jag hära igen, har nte sovit en blund inatt, utan har kollat på one tree hill, nästan hela säsong 1 :) börjar från början haha, serien är gaalen! Så vid halv sju rörde ja mig från sängen åt frukost som ja aldrig gör på vardagar, det är för jag vaknar jämt i sista sekund, sen mår ja illa ifall ja äter på morgonen, men va så fucking hungrig så aa sket i, sen ja chilla sådär föna håret fixade mig lite snabbt sådär, allt mitt smink är ju hos berfin -.- sen festen så har ja nte hämtat det, yäyä ska snacka med henne idag. Efter skolan så ska ja typ va med naomi o daniela, vi ska göra ett litet ärende ifall det nu inte går enligt ''planerna''.. hihi va hemlighetsfull ja är haha! Jag är iallafall i stort sett klar nu, slänger in lite nytagna bilder sådär hahah,



dagens outfit (sista bild) :
strumpbyxor - daniela
vitt linne - gina tricot
svart tunika - lindex
skärp - danielas


Kommentarer
Postat av: ANGEEEL;)

hej kan jag få ditt nummer du är KAATTT SKULLE ALDRIG BANGA PÅ ATTTT SAARAA NER DINA SEEXXIGA BUUBIIIIS

2010-03-09 @ 19:34:04
Postat av: felicia

hahahahahahaha ääääe

2010-03-09 @ 21:54:21
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0